Door een afwisselend landschap van bergen en dalen

15 april 2019 - Arcy-sur-Cure, Frankrijk

Dag 29 Chablis Betsy-sur-Cure 28 km Vandaag kwam ik pas om 19.30 uur op de plaats van bestemming aan. Daarna eten, douchen en kleren wassen en de avond was al bijna weer voorbij. Daarom vandaag geen uitgebreid verslag dat houden jullie nog te goed. Allemaal het beste en tot morgen maar weer. Drikus

1. Elisabeth:
    15 april 2019
    De foto's zijn in elk geval mooi Drikus. Heb je een zware dag gehad en daarom zo laat? Neem eens een daagje vrij en tank even bij als je door een leuke plaats komt! Knap je van op hoor! Wens je een goede nachtrust en morgen weer gezond op! Bon Chemin daarna
  2. Olga & Jan Aanstoot:
    16 april 2019
    Op mijn terugweg van Santiago d.C. kwam ik in Gelderland een jongeman tegen die last had van blaren. "Nooit blaren opgelopen tijdens de vele trainingen" zei hij. "Begrijp er
    niets van." Op mijn vraag hoe zwaar zijn rugzak was, zei hij: "16 KG." "Je rugzak had je
    tijdens je training ook op?" Vraagteken bij hem. "Neen." Vraagteken verdween. Hij be-
    greep ineens dat zijn voeten 16 KG meer moesten tillen.
    Drikus, jij hebt ook blaren gelopen. Dus heb je nu niets aan deze "raad", maar je inne-
    mende vertelsels zullen zeker anderen enthousiast maken om ook te gaan pelgrimeren.
    Wellicht kunnen zij met het bovenstaande hun voordeel doen.
    Succes met je verdere tocht. Het wordt alleen maar mooier.