Weer een bijzondere overnachtingsplaats

5 april 2022 - Mont-de-Marsan, Frankrijk

Dag 24  20km

Vanochtend hadden we weer moeten krabben. Gelukkig zijn we niet met de auto,dat scheelt alweer. We hadden een korte etappe van 20km voor de boeg. We hadden afgesproken vandaag bijna 30km te zullen gaan lopen. De overnachtings-plaats aldaar was echter opgeheven.Voor we dat overeen gekomen waren had nog wel wat voeten in de aarde. Teo, de betere loper van ons beiden,wilde liever wat kortere afstanden lopen. Hij ziet vooral op tegen het heuvelop lopen. Teo heeft namelijk maar één long. Ik vind het wel prettig om dagelijks ongeveer 25km te lopen. Nu komen we 's middags meestal voor drieën aan. Dan hebben we nog een uur of 4 tot het avondeten. Ik zou daarom liever nog een uur of anderhalf uur door willen lopen.Het is daarbij voor mij wel de vraag of dat goed vol te houden is met het stevige tempo dat we nu gewend zijn te lopen. Misschien zouden we in dat geval wat meer pauzes moeten nemen. Afijn,zover is het voorlopig nog niet. Vandaag hebben we het rustig aangedaan. Onderweg een koffiestop in een café,annex kruidenierswinkel. Inmiddels zijn we al weer op onze bestemming van vandaag aanbeland. Alweer een bijzondere locatie. Nu verblijven we in een voormalig badhuis. Het grote nadeel van deze plek is dat het een erg tochtig gebouw is en dat het met de kleine kacheltje niet warm te krijgen is. Hopelijk kan de beheerder,die straks langskomt nog voor meer warmte zorgen.Veel bijzondere zijn er vandaag niet te melden,dus houd ik het kort.

Tot morgen maar weer.

1. Louis M G A Esser:
    5 april 2022
    "Krabben"..?? Vlooien..? Dan is een badhuis een goede oplossing..."Koud en tochtig"..? -> vraag naar de vrouw v/d beheerder..(dan krijg je het vanzelf warm/heet..🤣👍🏃)

À demain et dormez bien (dat rijmt..) ✅