Weer een wat langere wandeldag

9 april 2019 - Bagneux, Frankrijk

Dag 23 Sezanne Bagneux 26 km.

De familie klusser had ook nog wat andere eigenaardigheden. De honden werden tijdens het avondeten op schoot genomen en kregen af en toe iets van het eten toegeworpen. 's avonds gingen ze met meneer en mevrouw naar bed. Ieder zijn eigen hond. Inmiddels zit ik al weer bij een heel ander gezin in Bagneux. Bij aankomst een biertje. Daarna rondleiding door het huis en douchen. Gezellig gekletst met het stel André en Agnès.  Vervolgens een apperetiiefje Champagne met annisette. Het avondeten was uit de kunst. Aardappelsalade vooraf. Daarna guiche van prei en tonijn met kaas. Een wijntje mag natuurlijk niet ontbreken. Tenslotte yoghurt en Franse kaas na. Gisteren heb ik kennis gemaakt met Mark uit Mechelen en Anja uit Duitsland Dalfsen. Mark en Anja hebben ongeveer hetzelfde wandeltempo en trekken nu een week samen op. Ze blijken in ongeveer dezelfde steden te willen overnachten als ik. Daarom hebben we afgesproken, dezelfde overnachtingsplekken te boeken. Dit is de tweede nacht samen. De komende twee nachten zullen we ook nog gezamenlijk zijn. Daarna zien we wel verder. Het zijn prima relaxte mensen om mee op te trekken. Ze laten je vrij in al je wensen. Mark spreekt goed Frans en is daarom een goede hulp in het vertalen. Ik heb vandaag voor het eerst weer eens een iets langere wandeling gemaakt ongeveer 26 km. Wat de blaren betreft viel het mee. Mijn conditie is echter wel achteruit gegaan. Daardoor was het op het eind wel zwaar. Morgen een ietsjes kortere Etappe. Nu tot morgen maar weer groetjes Drikus