Een hele zware dag

6 april 2019 - Orbais-l'Abbaye, Frankrijk

Dag 20 Epernay Montmort 25 km Gisteren heeft zowel geestelijk als lichamelijk veel van mij gevergt. Ik heb daarna ook te weinig gelegenheid gehad me te herstel. De dame bij wie op het laast nog onderdak was gevonden(ik arriveerde er tegen 20.30 uur) was Aller vriendelijkste. Ze deed erg haar best om het mij naar de zin te maken. De volgende ochtend was het vroeg weer op. Dat viel tegen. Met nieuwe schoenen heb je ook weer nieuwe pijnen. Bij mijn oude schoenen zaten de blaren vooral voor onder de tenen en voor onder de voet. Bij de nieuwe schoenen onstaan er blaren bij de hiel en onder de hak. Al met al loopt dat zeer moeizaam en ik schoot geen meter op. In de loop van de dag werd het niet veel beter, zoals ik wel gewend was. Met hangen en wurgen heb ik mijn doel gehaald. Ik zit inmiddels bij een leuk gezin met twee pubers. Genoeg te beleven dus. Straks nog wat rusten en dan zien wat morgen weer in petto heeft. Iedereen prettige zondag et a demain. Drikus

1. Sieb:
    Willem2-Ajax ....1-4 weer aan de kop
  2. Dolf van den Berg:
    6 april 2019
    Het is een knappe prestatie, als je bedenkt welke afstand je al hebt afgelegd, zou het het een wonder zijn als dat zonder pijnlijke voeten gaat. Bedankt voor al je berichten, fijn om die te lezen met de voeten op de bank. De dag van morgen heeft beslist weer andere uitdagingen voor je. Wens je al het beste en bovenal veel wandelplezier.
  3. Elisabeth:
    6 april 2019
    Ach Drikus wat een pech maar geven die blaren je niet te denken dan? Zou je niet toch iets fout doen misschien? Moet je van jezelf zoveel km per dag lopen of kan het minder, een daagje rust? Draadje door de blaren enzo. Ik herinner me goed dat het zonder blaren ook al vaak genoeg afzien is aan het einde van de dag. En dan liep ik meestal nog minder dan jij per dag. Nou ja ieder zijn weg. Ik hoop dat blijft genieten, het is immers maar een keer de eerste keer! Bonne nuit, bon chemin et à demain pellerin
  4. A. Jacobs:
    6 april 2019
    Wat vervelend die blaren. Kan echt pijn doen. Ook veel last van gehad tijdens de vierdaagse. Goed verzorgen en dan is het met een of twee dagen weer over. Je bent al een heel eind en blijft leuk je te volgen. Succes verder!!