Was het vandaag nu droog of niet?

14 maart 2022 - Saint-Pierre-les-Bois, Frankrijk

Dag 2  26 km                                                    Na een prima nacht in een twee persoonsbed  met dubbele dekbedden en een warme kruik aan mijn voeteneinde  ging ik weer op pad                                        Of het droog was hangt er vanaf. Het heeft vandaag niet geregend. Er scheen een lekker zonnetje. Maar doordat het de afgelopen dagen constant geregend had waren de wegen en paden nog natter dan gisteren. Het is me dan ook niet gelukt om mijn voeten helemaal droog te houden. Gelukkig waren ze niet erg nat en tijdens het lopen droogden ze weer op. Zoals ik weer aan het lopen moet wennen is het ook weer wennen aan het maken van een blok. Gisteren had ik geen foto's toegevoegd,die doe ik er vandaag bij.De tocht voerde weer voor een groot deel langs het Canal du Berry. Nu lijkt dat misschien saai,maar het tegendeel is waar.Het kanaal wordt ook niet meer als zodanig gebruikt. Hier en daar is het helemaal dicht gegroeid. Af en toe is er een sluisje en een sluiswachterswoning.De omgeving van het kanaal is erg afwisselend.Struiken,heuvels en verre uitzichten.Ook de koeien staan in de wei.De witte Charlolais. Ik heb ook opvallend veel stieren gezien. Tenslotte viel het me op dat de route werd aangegeven in geel blauwe blokken.Een toepasselijke kleur in deze tijd.

Zo dit was het weer voor vandaag.                a demain

1. Loes:
    14 maart 2022
    Hopelijk heeft dat zonnetje van vandaag de weg voor morgen al wat opgedroogd! Heb je al een keer een lekker Frans maaltje gegeten? Succes morgen xx
  2. Trees:
    15 maart 2022
    Drikus, ik wens jou ontzettend veel wandelplezier en dat je tocht nu kunt volhouden.
    Ik zal je volgen. Van Gonnie de gegevens doorgekregen.
    Hou je taai.
    Groetjes Trees