Op weg naar de Pelgrimshoeve Kafarnaum

22 maart 2019 - Vessem, Nederland

Dag 5 Aarle-Rixtel Vessem 32 km

Na in mijn eentje ontbeten te hebben, mijn gastheer was gisteravond al vertrokken, ben ik weer op pad gegaan. Ik heb er gisteravond overigens heerlijk gegeten. Echte ouderwetse soep met groentes en ballen. Lekkere kip met aardappelen en gemengde groenten. Yoghurt na. Voor mij een koningsmaaltijd.  Na enige tijd brak de zon door en kon ik mijn jas uitdoen. De route van vandaag was weinig spectaculair. Veel van dorp naar dorp lopen. Ook ben ik ongeveer heel Eindhoven doorgelopen. Eindhoven is een erg relaxte stad. Binnenkort zal dat wel anders worden als PSV het kampioenschap viert. De eerste blaren hebben zich aangediend. Ik hoop dat de blarenpleister zijn werk goed doet, zodat morgen weer fris op pad kan. De komende dagen doe ik waarschijnlijk wat kortere afstanden, onder de 30 km.

Dat was het weer voor vandaag, tot morgen Drikus

1. Elisabeth:
    22 maart 2019
    Oh blaren, dan doe je vermoedelijk iets toch niet goed? Te veel op je rug, schenen niet goed, teveel kilometers? Als je rust doe je dan ook schoenen en sokken even uit? Ik had op mijn2400km één blaar en dat kwam omdat ik tussendoor vergeten was droge sokken aan te doen. Daar haal ik dan een draadje door, 2 dagen afplakken met compeed en over. Misschien heb je wat aan de tips? Blijft leuk om je te volgen! Succes maar weer!